Skip to main content

Hey hey, ik ben nieuw hier dus ik stel mij ff voor.

Ik ben Jada 19 jaar en woon in deventer. Ik studeer nog en vind van alles leuk zoals: gamen, pretparken, films, tekenen, wandelen, horror, dieren ect.

Ik mis het hebben van vrienden, om leuke dingen mee te doen en om gewoon mee te kletsen.

Duss lijkt je het leuk om mij beter te leren kennen stuur me gerust een berichtje :)

Hey Jada! 

Welkom op de community! 🙂 en goed dat je de stap hebt gezet om nieuwe contacten op te doen! 

Wat studeer je? En je hebt veel leuke hobby’s zo te zien! 

Ik herken vooral de films kijken en tekenen. Wat voor films kijk je graag? En wat teken je zoal? 

Hey van harte welkom 🙂 welke games speel je allemaal? 

Deventer is hier vlak bij 

Ik studeer bedrijfsleider dierenverzorging. Zelf vind ik zo'n beetje alle genres wel leuk. Ik kijk vooral actie, avontuur, fantasie en horror.

De laatste tijd teken ik niet heel veel meer maar als ik teken zijn het vaak karakters van games of anime films/series.
Verder speel ik genshin impact, valorant, tower of fantasy, fall guys. Ligt er aan wat de ander leuk vind, ik speel alles wel mee of kijk via discord mee.😆

Hey Jada, welkom bij de community! Best wel leuke hobby’s heb je! Zelf teken ik ook graag en ben ik momenteel bezig om een karakter uit het boek te tekenen 🙂. Verder doe ik ook graag aan gamen, schrijven, buiten wandelen en nog veel meer. Ik ben wel erg benieuwd aan welke studie je bent begonnen.

Als je wilt, kunnen we altijd nog verder kletsen via privé berichten. Doe waar je je prettig bij voelt!

Hey Jada! Ik vind zelf gamen, pretparken, films, tekenen, wandelen en dieren ook erg leuk! Horror vind ik alleen best wel griezelig 😛. Wat voor films vind je leuk?

Hii Elize, ik kijk eigenlijk van alles wel alleen vind ik hele romantische films niet zo🙃 en welke films vind jij leuk?

Hii Elize, ik kijk eigenlijk van alles wel alleen vind ik hele romantische films niet zo🙃 en welke films vind jij leuk?

Ik vind fantasie, comedy en actie films erg leuk! Bij romantiek ligt het echt aan welke het is, romcoms kunnen best leuk zijn maar dan vind ik vooral de Koreaanse romcoms leuk.

Heee

Welkom op de community! Hoe gaat het?